Уторак, 20. Аугуст 2013.

Набавка пакета грађевинског материјала на име стварања и побољшања услова за становање и живот породица избеглица

Преузмите: Позив за достављање понуде

Преузмите: Компетну конкурсну документацију

 

ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ

1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /
1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ

Општина Неготин , Комисију за избор корисника за исплату новчане помоћи - набавка грађевинског материјала породицама избеглица , као реализатор Програма помоћи од Комесаријата за избеглице за ограничени број пакета грађевинског материјала за побољшање услова становања породица избеглица на територији општине Неготин ,Наручиоц, позива све заинтересоване понуђаче да поднесу своје писмене понуде а у поступку јавне набавке добара мале вредности број 2/2013.

Јавна набавка мале вредности у поступку под деловодним бројем 561- 48/2013 - IV/01- 5
Укупна вредност јавне набавке добара : 200.000,00 динара са ПДВ,
ИЗВОР ФИНАНСИРАЊА
Ова јавна набавка се спроводи средствима Комесаријата за избеглице и миграције, економска класификација 472931.

Назив реализатора програма и наручиоца : Општина Неготин , Комисију за избор корисника за исплату новчане помоћи - набавка грађевинског материјала породицама избеглица ,
Адреса : Трг Стевана Мокрањца бр. 1. 19300 Неготин
Број телефона : 019 – 544 – 000 , локал 126
е-маил: informatikang@yahoo.com
Матични број: 07233345
ПИБ: 100565361
Назив банке : Трезор ( Буџет општине Неготин )
Жиро рачун : 840 – 962741-80 / Одбор за прихват и смештај избеглих и расељених лица у општини Неготин/
интернет страна www.negotin.rs ,

1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА

Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл. гласник РС ", број 124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу понуду у складу са законом, позивом и конкурсном документацијом.
Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.

1.3 ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама
( „ Сл. Гласник РС“ бр.124 / 2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б .
На ову набавку ће се примењивати и други прописи :Закон о буџету РС за 2013 годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима; Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 )и Нормативи за радове и материјал који се уграђује.

1.4 ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет јавне набавке су добра - грађевински материјал
шифра из општег речника набавки 44000000 – грађевински материјали

1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА

Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена.
Уколико понуђач у својој понуди не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене као некомплетна.
У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за испоруку добара.

1.6. НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И
ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА

Сви заинтересовани понуђачи могу преузети оригинал конкурсну документацију на адреси : Општина Неготин , Комисију за избор корисника за исплату новчане помоћи - набавка грађевинског материјала породицама избеглица , канцеларија 71 , Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин на тој адреси могу се добити и остали подаци и доступна на увид на интернет страни : www.negotin.rs и Порталу.

1.7. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК

Понуда се сматра благовременом ако је примљена код наручиоца до 29.08.2013. године, до 09:00 сати.
Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу : Наручиоца: Општина Неготин , Комисију за избор корисника за исплату новчане помоћи - набавка грађевинског материјала породицама избеглица Трг Стевана Мокрањца бр.1. 19300 Неготин
Понуду завести у услужном центру општине Неготин и доставити затим у канцеларију бр. 71

 

Понуда се доставља у писаном облику, у затвореној коверти овереној печатом, на којој је на предњој страни текст :
„Понуда - не отварај“
„Набавка за добра - пакет грађевинског материјала“

/ залепити ОБРАЗАЦ 11 на предњој страни коверте и уписати назив понуђача/
На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Понуђач може да поднесе само једну понуду.


Наручилац ће , по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће , на његов захтев, издати потврду о пријему.
У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.
Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.
Наручилац ће , након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.
По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као прихватљива, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем у складу са чланом 113. Закона о јавним набавкама( ''Сл.гласник РС, бр. 124 / 2012 )

1.8. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА

Јавно отварање понуда ће се обавити дана 29.08.2013. године, у 09.15 сати, у просторијама Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала општине Неготин .

1.9. УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.

2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона , осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана отварања понуда.

2.1. ОСОБА ЗА КОНТАКТ

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Верица Црногорац тел. 019 – 544 – 000 локал 126