Четвртак, 18. Јул 2013.

Јавна набавка добара - Набавка осталог канцеларијског материјала

Преузмите : Конкурсну докуметацију

Преузмите: Обавештење о закљученом уговору

                                                            ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДЕ

 1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ/ назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

Општинска управа општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр.1, 19300 Неготин, интернет страна www.negotin.rs ,

1.2. ВРСТА НАРУЧИОЦА

Корисник буџетских средстава( у даљем тексту : Наручиоц) на основу  члана 39. и 60.став 1., тачка Закона о јавним набакама ("Сл. гласник РС ", број 124/2012 ) и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б позива све заитересоване понуђаче да припреме и поднесу  понуду  у складу са законом, позивом и  конкурсном документацијом.

Понуђачи морају да испуњавају све законске услове за учешће у поступку јавне.

1.3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Поступак јавне набавке мале вредности спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама

 ( „ Сл. Гласник РС“ бр.124 / 2012 )  и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б .

На ову набавку ће се примењивати и други прописи :Закон о буџету РС за 2013 годину, Закон о општем управном поступку; Закон о облигационим односима; Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама ( „ Сл. Гласник РС“ бр.119/2012 )и Нормативи за радове и материјал који се уграђује.

1.4  ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет јавне набавке су добраостали канцеларијски материјал

шифра из општег речника набавки 30192000-канцелариски материјал   

1.5. КРИТЕРИЈУМ ЗА ОЦЕЊИВАЊЕ ПОНУДА

Критеријум за оцењивање понуда је најнижа понуђена цена.

Уколико понуђач у својој понуди  не наведе све јединичне цене, понуда ће бити одбијене  као некомплетна.

У ситуацији када постоје две или више понуда са истом ценом Наручилац ће избор најповољније понуде извршити на тај начин што ће изабрати понуду понуђача који је понудио краћи рок за испоруку добара.

1.6.  НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ И ИНТЕРНЕТ СТРАНА ГДЕ ЈЕ ДОКУМЕНТАЦИЈА ДОСТУПНА

Сви заинтересовани понуђачи могу преузети оригинал  конкурсну документацију на адреси : Општина Неготин, канцеларија 104 , Трг Стевана Мокрањца број 1. 19300 Неготин на тој адреси могу се добити и остали подаци  и доступна  на увид на интернет страни  :  www.negotin.rs .                             

1.7.  НАЧИН  ПОДНОШЕЊА ПОНУДА И РОК

Понуда се сматра благовременом ако је примљена код  наручиоца до  26.07.2013. године,   до 13,00 сати.

Понуђачи подносе понуду препорученом пошиљком или лично на адресу : Наручиоца: Општинска управа општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр.1. 19300 Неготин

Понуду завести у услужном центру општине Неготин и доставити затим у канцеларију бр. 104

Понуда се доставља у писаном облику, у затвореној коверти  овереној печатом, на којој је на предњој страни  текст :

- „Понуда - не отварај“-

Набавка за добра- осталог канцелариског материјала

/  залепити ОБРАЗАЦ 10 на предњој страни коверте и уписати назив понуђача/

 На полеђини коверте обавезно назначити тачан назив, број телефона и факс понуђача, адресу понуђача и име и презиме  овлашћеног лица за  контакт.

Понуђач може да поднесе само једну понуду.

Наручилац ће , по пријему одређене понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће , на његов захтев, издати потврду о пријему.

У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.

Понуду коју наручилац није примио у року одређеном за подношење понуда, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу понуде подносити, сматраће се неблаговременом.

Наручилац ће , након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.

У року за подношење понуде понуђач може да измени , допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља.

По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као прихватљива, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем у складу са чланом 113. Закона о јавним набавкама( ''Сл.гласник РС, бр. 124 / 2012  )

1.8. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН  ОТВАРАЊА ПОНУДА

Јавно отварање понуда ће се обавити дана 26.07.2013. године, у 13,15 сати, у просторијама  Општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца број 1., Неготин, мала сала  општине Неготин .

1.9.   УСЛОВИ ПОД КОЈИМ ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

Присутни представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања.

 2.0. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о додели уговора , која ће бити образложена и која ће садржати податке из извештаја о стручној оцени понуда, податке из члана 105. Закона  , осим података из члана 105. став 2. тач.9 и 10, наручилац ће донети у оквирном року који не може бити дужи од десет дана од дана од дана  отварања понуда.

2.1.  ОСОБА ЗА КОНТАКТ

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Горан Тошић тел. 064/80-82-918.

I

ОПШТИ ПОДАЦИ О НАБАВЦИ

 1.1.ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ  / назив, адреса, интернет страна и врста наручиоца /

Општинска управа општине Неготин, Трг Стевана Мокрањца бр. 1, 19300 Неготин, интернет страна www.negotin.rs ,

1.2.  ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Поступак јавне набавке мале вредности-добра спроводи се у складу са Законом о јавним набавкама  ( „ Сл. Гласник РС“ бр.124/2012 )  и Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки и начину доказивања испуњености услова ( „ Сл. Гласник РС „ број 29/2013 ) и Прилога 3Б .

1.3.  ОСОБА ЗА КОНТАКТ

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде, понуђачи могу добити сваког радног дана од особе за контакт : Горан Тошић тел. 064/80-82-918.

II

ПОДАТКЕ О ПРЕДМЕТУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

2.1.  ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ

Предмет јавне набавке су добра- остали канцелариски материјал

шифра из општег речника набавки 30192000-канцелариски материјал

2.2.

МАТЕРИЈАЛ КОЈИ КОРИСТИ ОПШТИНСКА УПРАВА

Остали канцеларијски материјал

Ред.

број

НАЗИВ МАТЕРИЈАЛА

ЈЕДИНИЦА МЕРЕ

КОЛИЧИНА

1

Коверте жуте АД 1000

комад

3.000

2

Коверте жуте самолепљиве АД 1000

комад

650

3

Коверте розе

комад

2.600

4

Коверте розе самолепљиве

комад

950

5

Коверте плаве

комад

2.000

6

Коверте плаве самолепљиве

комад

650

7

Коверте са повратницом плаве

комад

4.000

8

Регистратор шири А4 карирани -нормал

комад

850

9

 Регистратор ужи А4

комад

150

10

Фасцикла са механизмом

комад

800

11

Картонска фасцикла А4

комад

1.610

12

Фолија „U“ пластифицирана

комад

3.600

13

Фолија „L“ пластифицирана

комад

800

14

Налог за пренос ОБР 3 НЦР, (100 листа )1+1

блок

120

15

Налог за пренос ОБР 3 НЦР(900 преклопа ) табулир  1+1 

кутија

7

16

Налог за уплату ОБР 1 НЦР, (100 листа )1+1

блок

30

17

Налог за уплату ОБР 1 НЦР(900 преклопа ) табулир    1+1

кутија

15

18

Налог за исплату ОБР 2  НЦР, (100 листа )

блок

15

19

Адинг ролна 0,57 мм

комад

210

20

Индиго трака са 2 котура

комад

10

21

Индиго трака са 1 котуром

комад

36

22

Хемијска оловка  вивинг 2011 “или одговарајућа”

комад

450

23

Фломастер маркер

комад

60

24

Фломастер танки

комад

20

25

Муниција за хефт машине-делтина “или одговарајућа”

кутија

400

26

Спајалице веће бр. 3

кутија

200

27

Хефталица делтина “или одговарајућа”

комад

12

28

Бушач аката већи

комад

5

29

Маказе за папир

комад

4

30

Графитна оловка, штедлер “или одговарајућа”

комад

40

31

Гумица за брисање, штедлер “или одговарајућа”

комад

6

32

Коректор 1/1

комад

64

33

Лепак ОХО већи од 40г

комад

109

34

Печатно мастило

комад

6

35

Документ мастило

комад

10

36

Пенкало са пумпицом „пеликан“ “или одговарајуће „

комад

15

37

Мине за хемиске ПВЦ

комад

210

38

Селотејп већи – шири 55/60

комад

11

39

Селотејп мањи  15/33

комад

220

40

Мат трака ( за паковање ) 55/60

комад

2

41

Клубе канапа – дебље 0,500 кг

комад

4

42

Велика укоричена свеска (високи

каро или коцка) А4-имитех

комад

15

43

Шихтана књига А5, 100 листа

комад

5

44

Трака за штампач LX-300

комад

3

45

Позив за станку А6

комад

300

46

Омот списа бели руб, 80 гр

комад

20000

47

Омот списа црвени руб, 80гр

комад

3.200

48

Омот списа жути руб, 80гр

комад

330

49

Скраћени деловодник( 100 листа)

комад

16

50

Референтска свеска, мек повез, 100 листа

комад

17

51

Индиго машински

кутија

4

52

Образац „М“

комад

180

53

Књига улаз.и излаз.фактура

комад

2

54

Факс ролна

комад

14

55

Муфлон ( самолепљив папир)А4

комад

200

56

Коверат бели самолепљиви 110 х 230 БП

комад

100

57

Књига путног налога за путничко возило( 100 листа)

блок

10

58

Доставна књига А4( 100 листа)

комад

2

59

Картонска фасцикла за архивску грађу са 2 пантљике

комад

50

60

Извештај о повреди на раду А3

комад

50

61

Коцка папир – самолепљиви ( стикерс)

комад

30

62

Доставница А6

комад

1.100

63

Печат датумар

комад

10

64

Коректор трака

комад

46

65

Уверење о држављанству А4

комад

20.000

66

Попис аката А4, ком

комад

600

67

Налог за службено путовање А4

комад

900

68

Расхефтивач

комад

6

69

Лењир од 30цм

комад

3

70

Књига примљене поште на личност А4 (100 листа)

комад

1

71

Јастуче за печате

комад

5

72

Зарезач

комад

3

73

Рајснадле (патенти )

кутија

5

74

Књига реверса ( на НЦР) А5(100 листа)

блок

2

75

Записник о пријави закључења брака ОБР 12

комад

100

76

Записник о пријави рођења ОБР 11

 

комад

100

77

Записник о пријави смрти ОБР 13

комад

100

78

Књига ситног инвентара А3 НЦР 100 листа

комад

2

79

Књига основних средстава А3 НЦР 100 листа

комад

2

ОБАВЕЗНИ УСЛОВИ  ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛАНА 75. и 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА

            2.4. Испуњеност услова из члана 75. став 1. закона понуђач-правно лице доказује достављањем следећих доказа одређени чл. 77. Закона :

1. Извод из регистра Агенције за привредне регистре ПРИЛОГ 1.

2. Потврда надлежног суда  да он и његов законски заступник није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре  ПРИЛОГ 2.

3. Потврде надлежног суда да му није изречена мера забране обављања делатности, која је на снази у време објављивања односно слања позива за подношење понуда . ПРИЛОГ БР. 3

4. Потврда надлежног пореског органа и организације за обавезно социјално осигурање да је измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне даџбине ( Пореске управе Министарства финансија Републике Србије и Потврда јединице локалне самоуправе – Управе јавних прихода) ПРИЛОГ БР.4

5. да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописима  ПРИЛОГ бр.5;

Доказ из става 1. тач. 2), 3) и 4) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда у складу са законом.

Доказ из става 1. тачка 3) овог члана мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.

Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку јавне набавке, предузетник као понуђач, , доказује достављањем следећих доказа:

1) извода из регистра Агенције за привредне регистре, односно извода из одговарајућег регистра;

2) извода из казнене евиденције, односно уверења надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против заштите животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;

3) потврде прекршајног суда да му није изречена мера забране обављања делатности или потврде Агенције за привредне регистре да код овог органа није регистровано, да му је као привредном субјекту изречена мера забране обављања делатности;

4) уверења Пореске управе Министарства финансија и привреде да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверења надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода;

5) важеће дозволе за обављање одговарајуће делатности, издате од стране надлежног органа, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом.

Доказ из става 1. тач. 2), 3) и 4) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда, у складу са законом.

Доказ из става 1. тачка 3) овог члана мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.

- Испуњеност обавезних услова за учешће у поступку јавне набавке, физичко лице као понуђач,  доказује достављањем следећих доказа:

1) извода из казнене евиденције, односно уверења надлежне полицијске управе Министарства унутрашњих послова да није осуђиван за неко од кривичних дела као члан организоване криминалне групе, да није осуђиван за кривична дела против привреде, кривична дела против животне средине, кривично дело примања или давања мита, кривично дело преваре;

2) потврде прекршајног суда да му није изречена мера забране обављања одређених послова;

3) уверења Пореске управе Министарства финансија и привреде да је измирио доспеле порезе и доприносе и уверења надлежне управе локалне самоуправе да је измирио обавезе по основу изворних локалних јавних прихода;

4) важеће дозволе за обављање одговарајуће делатности, издате од стране надлежног органа, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом.

Доказ из става 1. тач. 1) и 3) овог члана не може бити старији од два месеца пре отварања понуда.

Доказ из става 1. тачка 2) мора бити издат након објављивања позива за подношење понуда, односно слања позива за подношење понуда.

Понуђач мора приликом састављања своје понуде изричито да наведе да су поштовали обавезе које произилазе из важећих прописа о заштити на раду , запошљавању и условима рада, заштити животне средине , као и да понуђач гарантује да је ималац права интелектуалне својине/ ако је то потребно у конкретној набавци /.

Доказ под тачком 2.4. од 2) до 4) не може бити старија од два месеца пре отварања понуда.

УМЕСТО  ГОРЕ НАВЕДЕНИХ ПРИЛОГА (1- 4) ПОНУЂАЧ МОЖЕ ДА ДОСТАВИ САМО:

ОБРАЗАЦ 7. Изјаву о испуњењу неопходних законских услова -  из члана 75.тачка 1 до 4.  Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС” бр.124/2012), дату под пуном моралном, материјалном и кривичном одговорношћу, потписану и оверену од стране овлашћеног лица понуђача.

 Уколико понуду подноси понуђач који наступа самостално или понуђач који  наступа са подизвођачем Изјаву којом потврђује да испуњава све услове из члана 75.тачка 1 до 4. Закона о јавним набавкама – Образац 7 потписује